premiär tävling

 
 
 
 Första tävlingen för säsongen är genomförd, 10 km skate, 2 varv runt en tuff och teknisk bana uppe på Hellner Stadion. Riktigt roligt att vara igång och grymt kul med 10 km tävling. Hann men en total krash på första varvet också, i en kurva efter banans längsta nerförsbacke, Hoppas jag gjort bort det för den här säsongen, det är inte kul att ramla kan jag lova er. Annars var känslan helt okej, lite kvar hoppas jag. Stabil start, nu laddar jag mot Östersund. Hann även ut och glida lite på dom klassiska skidorna under lördags eftermiddagen. På Söndag sen, genomförde jag 2 träningar med klubben som var på läger här i helgen, ett fint distanspass på kommunrundan och ett galet Intervallpass uppe på stadion. Nu är vi i gång. På allvar. Sprint tävling med skidgymnasiet imorgon.  
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0