värdefull tid i gällivare

Dagarna jag tillbringat här i Gällivare har varit såå värdefulla. Känns så i allafall. Jag har fått landa, träna på i helt vanlig ordning, gjort bort lite i skolan och fått lite nytt fokus. Tittat lite teknik filmer och snackat träning. Sett världens sjukaste sprint någonsin, är fortfarande lite skakis av bara tanken. Otroligt kul att Sverige tog 2 medaljer i allafall. Idag kördes det intervaller på Dundret, har inte varit upp dit på hur länge som helst, så det var riktigt kul. Att få till skidorna var dock en annan femma, kletade på lite allt möjligt i hopp om att det skulle fästa, tillslut fäste det bra. Men glidet var lika med noll. Fick kriga lite grann, men det var trevligt de med. I eftermiddag åker jag med bussen hem till Kalix för en liten mellan landning, innan planet lyfter mot Borås.
 
 
Fick bilder från Linn då USM gick i Lycksele 2 år sedan, en helg jag aldrig kommer glömma! På tal om USM, så går det av stapeln i helgen, håller tummar och tår för Kalix gänget som nog sitter i minibussen i detta nu, på väg ner mot Åsarna. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0