Tävling!

Fredag idag, härligt det! Betygprat idag på skolan med ett antal lärare, nöjd måste jag säga. Spel på matten, haha jag och Maja var ju bäst...Ett till engelska test, gick faktiskt helt okej, förväntar mig ett stort A, eller kanske inte riktigt.I torsdags var jag och åkte skidor i överkalix, eftersom all snö här i Kalix i stort sätt regnat bort. Segt, mjukt, och snöblandatregn är orden och jag kan inte påstå att det gick vidare bra heller..

I allafall tävling i morgon, döör lite smått. Jag är galet nervös. Sprint, pagla, jag nervös, osvosv. Blir i allafall super kul att tävla igen. Var och sprang en kort runda nu idag, formen känns väl..hm, nja, ö, sådär. Är i allafall grymt taggad, nu kör vi liksom...

Ska bara mysa i kväll, se julkalender, baka pepparkakor, och soovaa.


önskar att det var såhär mycket snö nu - blid från förra julen!

/E
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0