Nu äntligen!

Hej!

Nu har jag äntligen tagit mig tid att ladda över lite bilder, det behövdes en lång sovmorgon för att jag skulle ha tid till det. Så tänk er då att jag har ganska fullt upp, men ärligt talat så är det väldigt roligt!

Idag blir det nog att vara med kusin Ida, får se om det kanske blir lite skicross träning, men ska nog mest ta det lungt och ladda för i morgon. Ska tävla både Lördag och Söndag, grymt roligt det blir! Men får starta först för 5 gången i år på söndag, käns som att jag fått starta först varje tävlning som varit. Jaja men det ska nog gå bra ändå hoppas vi i alla fall.

Igår då: Efter skolan så gick jag och mina "Friends" å fikade på Lyktan, grymt gott med en och en halv chockladboll! haha. Sen var det bara att dra hem och äta, plugga och dra på träning. Träningen gick faktiskt jätte bra!



/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0