"En dag med laget"



Hejsan!
 -
Igår spelade vi fotbolls match mot trångfors, har väl inte så mycket att säga om det. Mer än att vi förlorade med
4-0, och att bollen inte for dit jag ville att den skulle fara! Trångfors var i alla fal ett mycket duktigt lag, men vi spela 0-0 mot dom i andra halvlek, så det tar vi med oss.

Idag började dagen med arbetspass i storön med "laget", gothia vetni. Sen grillade vi lite, vissa badade, dock inte jag! Sen drog vi iväg och spela lite fotboll i nybog, 7 manna i mitt hjerta alltså. Det var faktiskt sjukt kul att spela 7-manna ska ni veta, har som inte gjort det på ett tag.

Nu snart drar jag nog på mig rullskidorna, ett problem faktiskt, vet inte om jag ska åka Skate eller klassiskt.
mm...jag åker nog båda, aa så får det bli!




Några år senare!................




/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0