Livet har sina goda stunder!

Chao!
-
Kan börja att be om ursäkt för en usel uppdatering, men är faktiskt sommarlov nu hörrni. Så får väl bli ett litet bloggsommarlov också, ne men ska försöka slänga upp ett inlägg så ofta jag hinner.

Igår till exempel, såg dagen ungefär ut så här! Vaknade vi 8, åt frukost och så. Sen drog jag brodern och kusinerna och golfade. Vi gick halva banan alltså 9 hål, och det hela gick faktiskt bra. Slog endast bort en boll, ovanligt bra faktiskt.  Sen hem äta lunch, dra i väg en cykel tur till kusinerna. Hann dock inte vara där så länge, skulle nämligen på fotbolls träning. Direkt efter det drog jag vidare på skidträning, skidgång A-3 A-3+. Var verkligen jätte kul, och en aning jobbigt också! Var dock bara 3 st på träningen, jag och 2 juniorer! Och inte vilka som helst, 2 st som har tagit JSM silver.

Nu äre Midsommar, och jag ska snart ut å spring. Sen drar vi ut med båten en sväng, efter det blir det god middag med släkten.

Hoppas ni nu får en super bra midsommar!



/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0