123 TEAM!

Alltså, jag måste få skryta lite nu. Jag har två grymma lag, det måste jag säga!

Ett lag, träningsgrupp eller vad man nu vill kalla det. Vi består till mesta dels av 3 st + en super bra tränare. Jag, Jonte, och Anton. Vi tillbringar många tuffa tränings timmar runt skidspåren i Kalix, alla är super duktiga skidåkare. Och jag tycker i alla fall att vi även har väldigt kul, med allt vårt " hopp och lek ". Haha! Idag hade vi i alla fall en jätte kul men tuff träning, gick även ovanligt bra för mig idag.

Sedan mitt super fotbollslag Assi IF F-97, har skrivit om detta lag flera gånger tidigare. Men men har så tur att jag har möjligheten att spela fotboll med alla duktiga tjejer som finns i laget. Snart ska vi få börja träna ute, dom har nämligen skottat på Bilerud Arena nu så det dröjer nog inte så länge. Blir en rolig fotbolls sommar i år som bjuder på en massa smått och gått.

Sista skidtävlingarna i år är under påsk tror jag, en tre dagars tävling i självaste Finland :D




Ja, jag undrar jag om hon skulle hänga med på våra träningar?

Ne, skojja ba! Therese johaug är grym, hon vann 3 milen på VM!


Assi IF F-97 ♥

Så nu vet ni det också, vi höres!

/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0