dåliguppdatering.se

Chacha
-
Ja, jag kan ju inte direkt säga att jag har varit duktig på att blogga under sportlovet! Men jag har varit duktig på andra saker......:D

Det har väl inte hänt så mycket speciellt heller, vi har varit i stugan hela sportlovet och internet är grymt segt här ute. Jo vi har köpt en ny skoter, kan lägga upp någon bild lite senare! Med den har vi även varit ute och kört en hel del, idag packade vi väskorna och drog ut och grilla lite korv i det fina vädret! Har även varit en hel del träning! Jag har också passat på att hinna vara med mina kusiner en aning också!

Sist men inte mins har jag fått 3 par nya skidor, rossignol!! Grymt bra och grymt snygga alltså!

ganska menigslös bild, men det är nå helt sjukt, det går inte att ladda upp bilder till bloggen så fick ta något som redan fans!



/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0