Helg?

Hej!
-
Konstigt det är Lördag och det känns verkligen inte som Lördag. Vad är en helg utan skidtävlingar?

Men men, idag har jag i alla fall varit och tränat på morgonen, sedan drog jag och Maja ner på stan. Kalix vinterdagar, ni vet. Nu snart blire väl att dra till stugan, så sen får vi väl se hur kvällen blir, mamma har ju jour så........

I morgon blire första fotbolls träningen ute, blir roligt det. Vi får se om jag tar mig ut i skidspåren i morgon också. Beroende på hur kroppen käns. Total DM här i Kalix börjar ju på Fredag, så det är bara att börja ladda batterierna till en av vinterns alla höjdpunkter.


Nu ska jag gå ner och se då Luleå krossar Skellefteå  (HOCKEY)!!! :D

Ha det bäst

/EMMA♥
Kommentarer
Postat av: EMELIE

Var gärna med i min veckans blogg-tävling :)

2011-03-28 @ 17:04:59
URL: http://emmseliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0