It's a different week!

Måndag: Otroligt härligt väder, 0 gradigt och skinande sol. For direkt jag kom hem från skolan för att åka skidor. Super härligt, ny prepparerade spår och jätte fint väder! Det var en minstsakt en ovanlig dag med tanke på vädret! Är typ van att ha - 20 och blåst! Hoppas det blir sånt väder under sportlovet nästa vecka!

Tisdag: Var ju dags för klubb träning då, och mitt under träningen tittar jag upp på himlen och ser ett grönt super vackert Norrsken. Helt sjukt att träna med himlen upplyst av Norrsken :D

Onsdag: Skola som vanligt, Ida och jag åkte hem med lokalen till mig! Slog på Team-sprint skid VM så fort vi kom hem! Ser då  Charlotte Kalla och Ida Ingemarsdotter World Champions. Fatta glad jag blev alltså, har ju varit så mkt problem i det svenska laget under VM med Vallning tillexempel! Sen kommer Mamma hem och säger att det varit Rån på Swed-bank i Kalix och Pappa jobbade då, så han kom inte hem förän 20:30 och han skull egentligen ha slutat 17:00 :/




Mina bästa vänner..... ne skojja ba!! haha mina stavar rättare sagt!

Vi höres!

/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0