my life - one way

Jahap, nu är jag hemma efter en kul tävlingshelg.

Lördag:Ja, som sagt sprint i Kemi. Prologen gick förvånads värt bra, kändes lite segt på uppvärmningen. Men måste ha fått igång kroppen på ett bra sätt. För vann den med 5 sek, på 500 meter. Sen då det väl var dags för A-final, var jag grymt taggad. Skulle egentligen ha fått välja spår först eftersom jag var snabbast i prologen. Men a, fick typ välja näst sist, men gick bra ändå. Tog starten, och vann sprinten. Jippi.

Söndag: Överkalixspelen, kändes faktiskt ganska bra idag. Man tror efter uppvärmningen att banan i Överkalix är rätt så jobbig, men då man åker den tyckte i alla fall jag att den inte alls var jobbig. Testade nya skidor idag under tävlingen, skulle egentligen inte gjort det idag. Men vissa glidtester visade att dom gled bättre med träningsparafin under skidorna än mina gamla skidor med tävlingsvalla. Vann även denna tävling :D :D


Han är rytt så bra på skidor denna typen i alla fall...........


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0