Tidsfördriv!

Har du:
Någon som förstår dig?
Ja
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? Nej

Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Ida tror ja.
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? Klart jag har
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Ja


Jag:
Är singel? Ja
Svär ofta? Nja
Sjunger i duschen? Ibland
Är kär? Nej inte just nu.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Aldrig!!
Skrattar åt dina egna skämt? Ibland haha
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? NEJ!


Har du:
piercingar? Jo
Syskon? 1 lillebror
Jobb? Skola
För många vänner? Nej nej, går inte.
Rymt hemifrån? Nee
Färgat håret? Slingat
Bra självförtroende? Ja oftast
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja!
Varit kär? Nja.....
Gjort något olagligt? Ne
Somnat i skolan? Nej
Brutit ett ben? ne
Tappat bort mig i mig hemstad? Nej.
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jaaa!
Smugit ut utan lov? Nej!
En hemlighet som ingen annan vet? Ja!
Sovit en hel dag? Neeej, skulle aldrig gå.
Somnat gråtande? A.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nejnej!
Blivit generad inför folk? ja
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Vet ej :/
Haft ett förhållande i under en månad? Nej...
Blivit kallad player? Ne
Färgat ditt hår svart? Nej, Nej Nej!


Vad:
Längtar du till mest just nu? Massor
Ska du göra i helgen? Skidtävling DM
Gjorde du igår?
Spela fotboll!, stugan!
Ska du göra i sommar? Träna, spela fotboll, stugan! Det är väl typ de!
Åt du senast? En macka, haha ;)
Har du för mobil?
Sony Ericsson
Vad köpte du senast? hmm?
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen?
ÅÅ herregud typ svimma, eller sprungit där i från.




/E
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0