Vm-guld!

Det var en helt fantstisk dag igår, många överraskningar och en super rolig skidtävling! Som slutade med Lilla VM guld!
Igår kväll var jag helt hippi eller nå sånt, hade varit en sån fantastisk dag........

Idag blire att dra på fotbolls träning, blir det också grymt kul! Var så länge sen sist. Har ju typ haft skidtävlingar varje helg! Men idag har jag ingen skidtävling, blev ingen team sprint för mig idag skulle också ha varit jätte jätte kul,men  ska värkligen bli jätte roligt att få spela fotboll och få träffa värdens bästa "lag kompisar", haha! Kanske drar sen och åker lite skidor, blir även det super super kul ;)

Detta inlägg blev lite väl positivt, men känner mig fortfarande lite "hippi" sen gårdagen!!




/Emma♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0