Vintern 2011/2012

Gällivare - Sjukt nervöst första tävlingen - gick kannoers! Trots en otroligt strulig höst.

Paglasprinten- Roligtävling, men teknikmessigt - KAOS!

Säääääävast jultempo - Grymt rolig tävling enligt mig, gick sjukt bra också. (vilken känsla asså)
Sen följdes detta upp med någon träningstävlingar här på hemmaplan som gick fortsatt bra, Luleå gjutarens vinterspel också för den delen, som också gick bra!!
Storforsloppet - Den omtalade dubbeljackten, som var en ren plåga från start till mål. Var allmänt sliten och trött, men är såå nöjd över mig själv att jag ändå lyckades hålla i hop det så pass bra.
Haparnadaspelen - Isande kallt, men vilken vändning alltså. Gick verkligen suuuper, trots kylan.'
Sen kördes det ännu en till träningstävling inför kommande stor tävlingar, USM!
USM - Sen vare dags för årets största tävling, och mitt stora mål för säsongen, vilken helg alltså - Like a dream.
Sista intervallpasset innan var ett rent helvete, hade helt seriöst aldrig gått så dåligt. Men på något konstigt sätt så lyckades jag vä få någon liten formtopp. För den där helgen 16-19 februari 2012 ♥ Var helt magisk! Hade aldrig ens vågat tänka på att det skulle gå så bra, som det gjorde!
Sååååååå grymt! ♥ ↑
Sen väntades en tids sjukdom, har varit så jävla mycket sjuk i år, många träningstimmar har försvunnit upp i rök. Är sjuk nu förövrigt...nog om det. Åkte Sävastspelen - ena dagen, blev sjuk igen till den andra dagen - surt
Lilla VM - Första tävlingen efter dom båda sjukdomarna, fick ett härligt kvitto på att formen inte alls var långt bor. Var riktigt roligt att åka, även fast jag var själv i gruppen.
Folksam - Även det ett stort mål denna säsong, blev en galet rolig helg med norrbottensgänget. Och prestattionsmässigt också för den delen - Grymt♥ Lite annorlunda och roliga tävlingar också, roliga banor osv..
'
Sen väntade det mycket omtalade klubbmästerskapet, masstart, klassiskt, 5 km! Gick as galas bra! Bara för att jag inte har någon bild där i från så bjuder jag på denna...
Sen blev jag sjuk, och missade dom 7 senaste tävlingarna, är sjuk nu..eller har snart ätit klart mitt penicillin och kommer förhoppningsvis i gång med träningen snarast!! Så sjukt taggad för en massa sommarträning nu..
Eller var med på två tävlingar i finlandscupen, fast jag inte skulle ha tävlat på grund av helvetessjukdomen..Och då kan ni ju gissa hur det gick...
Men annars har min säsong varit magisk, en stor tummen upp för det.↓
Johannis bild..
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vann ju i Finland...

2012-04-20 @ 14:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0