Fest i tunneln

 
 
 
 
Gulligt att den sista bilden är betydligt mindre än dom andra, är förövrigt Johannas bild!
 
Nemen, har haft en super vecka i voukatti med massor av träning och fint sällskap. Flera timmar i tunneln blandat med intervaller av olika former, ett rullskidtest har även hunnits med. Där jag lyckades slå min tid från förra året med rätt mycket faktiskt, känns förövrigt otroligt grymt härligt, efter alla sjukdomsproblem jag haft. Vi har även hunnit med lite bowling och tennis, jag har badat också för tredje gången iår om ni ville veta. 
 
Kan även meddela att jag nu befinner mig i björkliden och njuter av sista veckan av sommarlovet. Hann precis packa upp väskan igår för att sedan packa ner igen. Vaknade klockan kvart över 5 imorse för att sätta mig i bilen och rulla upp mot "björkis", sådär lagomt pigg också. Här har vi i dag hunnit med ett antal timmars lång cykelpass, som slutade i lite smått kaos, kan säga att värdens absolut snällaste busschaufför hjälpte oss ur den situationen. 
 
Oj nu blev det långt här! Men PUSS!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0