1 Januari

Vaknade tidigt, tyyp vid 8. Drog till skidstadion, för träningstävling med klubben, sen sån här nyårsdag... 5:75 km klassiskt skulle åkas, (för att vara exakt). På en galet jobbig "hemmabana". Gick väl ändå helt okej! Drog hem,  slet upp dörren och slog på teven. Och ser att Marcus Hellner leder dubbeljackten som kördes idag, blev sittandes i soffan, som förstelnad framför teven. Haha, men typ! Tog mig i allafall upp i duschen för att sen springa ner och slänga mig framför teven igen. Måste ju säga att Marcus var "bäst" idag, han gjorde grymt bra! Ja, Petters avslutning går ju som inte att göra något åt. (Han är grym) Satt mig sen i bilen för att rulla iväg mot willys för inventering med skidklubben! Jag och Johanna räknade lite sådär lagomt, duktiga tjejer måste jag säga! Tog oss någon korv sådär lite lagomt också, haha! Blev trots allt roligt, med fint sällskap!

Gott nytt år förresten, hoppas ni får ett finfint 2012!


haha, bjudeeeeeeeer på en sån här kallad sommarbil.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0