En dag mitt i veckan

Dagen börjar med en stressig morgon, åker med mamma till skolan. Träffar Linn vid skåpet, börjde gå ner till HK:n, läser på dörren att den är inställd. Sätter oss i rödan, och jag blir allmänt depp då jag tänker på vilken lååååång sovmorgon vi haft! Men vi hittar på en lite rolig sak att pyssla med, så dom där 2 timmarna for i väg rätt snabbt! No sen då, vi gjorde någon form av labb, jag och Maja var bäst förövrigt! Lunch, någon äcklig soppsak. Så blev en tallrik med tunbröd i stället helt enkelt, jo ett glas mjölk till såklart! Cirkelträning på idrotten,  gick som en dans, trots bara tunbröd i magen. Efter idrotten, ett långt jävla hål. Hungern var enorm, så jag Linn och Ida drog och köpte lite mat! Tacopaj är såååå gott alltså! Hade tyska, överlevde det också! Åkte hem med Mamma, käkade "mellis". Drog och åkte skidor med pappa, testade blandannat mina nya älsklingar, tänkte slänga upp bilder på dom sen! Dom är über snygga, om ni undra!
Käkade lite sen middag, och en super god hemmagjord bulla på det! Pluggade och chillade, somnade så småning om!
Mina damer och herrar, min Onsdag..↑


sommar är härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0