Kall tävling

Shiit asså vad kallt det var idag! Hörde någon säga att det var kring -18 då vi var ute i spåret och kämpade mot kylan. Men tyckte jag trotsade kylan rätt bra och fick ett bra formbesked! Känns skönt att formen är på finfin bättringsväg igen, och fick även med mig en seger i bagaget. Jo som sagt var enormt kallt, det första min kära lillebror sa till mig då jag passerat mållinjen var att jag såg ut som en snöflinga! Så ni kan ju tänka er...Det var även väldigt mysigt med dom härligt kalla duscharna efterår också, mycket skönt med en kall dusch. Eller?
Nu taggar jag tävling i morgon också, och hoppas på att kylan släpper sitt fasta grepp!
Avslutar med en bild på självaste Södergren, och fråga mig inte när jag fotat den!!!!
Bra, pusshej!
/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0