Min helg!


Tävling Lördag, först 2,2 km klassiskt för att sedan åka in och byta skidor och stavar snabbt som bara den, för att sedan dra ut för 2,2 km skate. Fick aldrig riktigt till någon bra teknik, och var seg och trött i kroppen. Nervös som fan innan start, det var seriöst hemskt, svimmade typ då jag stod där på startlinjen och det var 2 min kvar! Skidbytet gick ju inte vidare bra det heller, segt det också helt enkelt! Lyckades vinna tävlingen trots allt och är så klart otroligt nöjd med det, trots en dålig genomförd tävling, för min del.

Fotbollsmatch med läns i söndags, det var verkligen grymt kul att spela med alla duktiga fotbollsspelare! Och tyckte ändå vi fick till ett riktigt bra spel, särskilt dom 10-20 första minutrarna. Tyckte även det gick i ganska bra för mig trots den olidliga nervositeten innan. Svimmade typ (igen).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0