Träning!

Sjukt härlig träning igår alltså, allt bara rullade på och jag typ flög uppför backarna! Till och med dom på femman, med bra fäste, och bra teknik så blev allt så galet kul! Fick även ny-värmedressen, mycket fin, mycket fin!

Idag: Har jag proppat i mig en massa bullar, eftersom vi bakade det på HK:n. Mycket gott, förövrigt! Sen har jag även blivit grymt jävla facerapead, så alla VET! Det går tyvärr inte att bli med i något längskidlandslag då man är fjorton år, om man inte är väldigt, väldigt, väldigt bra då, och då får man fint sälskap i form av Marcus Hellner och dom övriga coolingarna! Så tyvärr, är jag inte uttagen till något landslag (tyvärr) :(



/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0