Rubrik

Igår åkte jag skidor tidigt på morgonen, drog hem och saknade tour de ski lite. (eftersom dom hade vilodag igår)  Sen åkte jag vidare på årets första fotbollsträning, gick lite sådär halvsegt i början, men sen gick det faktiskt över förväntan! Skönt också att jag inte kände av mitt knä!

Idag då! Drog tidigt och åkte skidor igen. Sen drog jag med Ida på stan, käkade lunch på myggan. Förövrigt tyyp första gången i mitt liv, men något gott vare! Vi gick på lite affärer, sprang till bussen, osv osv. Kom i allafall tillslut hem till mig, käkade lite glass, skrattade och såg skidor! Kovalshic! haha, skrattar ännu ;) Sen drog jag vidare med Sara på x-fit, mycket rolig dag det här alltså. Nu sitter jag och glor på JVM, hejja Sverige eller vad man nu ska säga..


Bildbrist så..Grymt bra tjejor det där alltså↑

/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0