.

Livet handlar om att ta vara på tiden och ihelgen har jag verkligen fått uppleva det. Du har kämpat länge och varit stark men kan inte hjälpa att fälla en tår. Du har funnits i mitt liv sen dag ett och ihelgen har du somnat in. Livet är verkligen inte rättvist, de kommer det aldrig vara bara lära sig. Mormor du är min idol och min hjälte du har varit så himla stark, jag älskar dig och jag vet att du vakar över mig. Jag skickar massa kramar till dig och jag hoppas du har de bra där du är.
 
Det är min kusin Ida som skrivit detta, tyckte det var så otroligt fint. Så det får stå här på min blogg också!! Min kusin är bäst och finns alltid för mig, det var skönt att jag hade hon i Gällivare under helgen!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: ida

ååå började gråtaaa, åå finns alltid och de vet du! <3

2012-11-19 @ 17:14:42
URL: http://idsy.blogg.se
Postat av: Maja

finns alltid för dig gumman! <3

2012-11-19 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0