Helgen

Helgen har varit sjukt grym!! 
 
Lördag: Åkte jag min första tävling för säsongen, en träningstävling som anornades av skidgymnasiet. 5 Km skate, vi åkte alltså World Cup spåret, tycker faktiskt det är lite coolt ;)) Det gick faktiskt bra, var såå grymt kul!!
Sen på eftermiddagen drog jag och Jonte och åkte ett klassiskt pass på golfbanan i malmberget, haha så kul. 
 
Söndag: Två skidpass även under söndagen, lite regn i luften och några få plusgrader. Ett i malmberget och ett uppe på Hellner stadion. Sen rullade vi med en provisorik bilruta hem mot Kalix, eftersom vi fick den krashad under natten. Blev ärligt talat lite smått depp då vi rullade in på gården, då regnet öste ner och termometern stod på plus 4 garder, tur att vi drar upp till Gällivare med klubben till helgen igen ;)
 
Igår: Vare skola somvanligt, lång dag, sjukt jobbig dag ärligt talat. Sen drog jag och 2 fina ut och sprang mitt i skogen med pannlampor...vet inte om jag gör om det igen. Haha, ne men det var kul! Sen drog vi på gymmet och blev lite starkare. 
 
 
Två från SM
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0