min klubb är bäst

 
Har varit på en jätte bra och verkligen super rolig träningsdag med klubben i överkalix, har såå roligt med det gänget alltså, riktigt bra träning fick vi till också!! Med kanske värdens bästa tränare! ;)) Sen igår då jag var och sprang stukade jag min stackars fot, inte lika kul!! Känns jävligt surt rent ut sagt! Det resulterar till en oplanerad vilodag idag och mest troligt simmning imorgon, sen hoppas jag att kunna träna som vanligt igen, hoppas verkligen att det inte blir något långdraget! Idag har jag även skickat in en sjukt jobbig SO inlämning, så skönt att ha gjort bort en sån sak. Nu ska jag fortsätta deppa över min fot och plugga tyska!! Ha det bra hörrni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0