nästa stopp Ramsau

 
Vi har bokat resa till Ramsau och Livigno, high on life alltså, kommer bli grymt! :)
Ätit jordgubbar mitt på natten
Kört båt i för stora vågor
Skrattat åt gamla bilder med Ida, bilderna får absolut ingen annan se, dom är sååå top secret. 
Gjort en as grym film med Wilma
Åkt rullskidor i Bodträsk, haha det ni!
Fangirlat lite för mycket åt en 30 sek video på Justin, var lite problematiskt då jag skulle se den. Ni vet internet i stugan är ju sämst. 
Annars har jag tränat, ätit och sovit.
Imorgon är det löpartävling i Rian - Rialoppet, 7,5 km, blir kul. 
  
 
 
Ungefär såhär såg min kväll ut igår!! ↑ haha lol. Alla trodde han skulle släppa en helt NY låt som ska heta Heartbeaker, istället släpptes en film om hans nya parfym, då heartbreaker spelas i bakrunden i 31 sek...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0