Salomon Trail Tour

Sedan jag loggade in här sist har jag sprungit rialoppet, vilket gick bra. Blev sjukt förvånad över hur mycket deltagare det var, jätte kul att så många sprang!! Sen har jag också sprungit Salomon Trail Tour i Boden, vilket var GRYMT roligt. Sjukt mycket folk eftersom det var i samband med O-rinegn, såå himla kul bana var det också. Terrängbana upp och ned, sånt gillar vi!!! Sen var målet inne på boden arena vilket var skit cooolt, var faktiskt många som tittade! För att inte snacka om det enorma team sportia tältet, så mycket fina saker alltså. Sen ska vi inte snacka om duscharna, vilket skämt alltså! Annars har jag spelat tennis med Wilmis, planerat tältning, varit upp till Gällivare och checkat lägenheten, kan inte fatta att jag flyttar på typ en månad. Drar till Ramsau om en vecka och till Vuokatti om 3, LIVET!!!!!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0