världens bästa gäng, världens bästa kväll

 
 
Haft världens bästa kväll med världens bästa gäng. Käkade tacos, åkte båt, fick slut bensin, fick ro. Käkade efterätt, såg fotbolls EM, snackade engelska, spelade in en musikvideo och skrattade lite mer än vanligt. Annars har jag spenderat timmar ute i skogen och på vägarna, antingen med rullskidorna under fötterna eller med löparskorna på. Intervaller varvat med distanspass. Idag sprang jag förövrigt ett sånt där grymt niceigt intervallpass, då jag sprang den sista intervallen 30 sek snabbare än dom andra!!!!! :D Vädret är förövrigt sämst, tror det kommit in någon slags istid som lagt sig över norrbotten. Igår spelade jag förresten mini golf med Ida, haha ungefär lika bra på det som jag är på bowling, tennis och brottning. Det vill säga, inte alls bra. Men roligt var det, det är viktigast va?? Det säger alla. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0