but if you close your eyes

Har haft en jätte fin helg med mycket träning. På lördag var jag även med farfar på norrbottens idrottsgala, sjukt inspererande kväll, det finns verkligen så mycket duktiga idrottare i Norrbotten. Förutom att en massa priser delades ut så bjöds det även på mycket god mat. Har precis gjort bort matte nationella, vilket som gick åt helvete. För det första han jag inte ens klart, seeeeg som en riktigt överdrivet seg kalix bo med andra ord. Sedan kommer jag på nu, såklart efteråt vilka äckliga slarvfel jag gjort. PINSAMT alltså PINSAMT hur dåligt det gick. Ska avsluta positivt, har faktiskt bara 2 nationella prov kvar det här året OCH vi är lediga torsdag, fredag den här veckan. Det blir bra!!!!
några lite små taskiga mobbebilder ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0