2 days to go

Öppet hus hela dagen igår, inga direkta lektioner på hela dagen. Vilket förresten innebär att jag endast har 4 lektioner den här veckan. Jag klagar inte. Dagen idag inleddes med skate intervaller uppe på dunka, intervaller som inte alls kändes bra, skiit trist, men skönt att jag är back on track igen så att säga. Såå kul att åka upp på dundret och åka skidor med gänget igen. Roligt intervallpass förövrigt. Eftermiddagen tillbringades ute i skidspåret igen, för att sedan genomföra lite bålstyrka inne i gymmet. Sen stressade jag jävul till matfocus för middag. Nu har jag räknat några få tal matte, förberett tyska redovisning och diskat. 2 dagar till tävling förövrigt, tar nya tag och laddar batterier, blir som sagt grymt kul att dra igång säsongen. På lördag vill jag åka fort.
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0