story of my life

woow, jag tror uppdateringen är sämre än någonsin. Läget just nu är bättre än på mycket länge. har faktiskt haft en kanon helg med bra genomförd träning, samt fint fint besök av min älskade mamma. Känns skönt att innflamationen släpper allt mer, kan nu åka skate utan några problem, klassiskt går sådär, känns då jag går upp på tå och trycker ifrån. (skiers förstår säkert vad jag pratar om) Skulle ha tävlat i helgen i finska Muonio men pågrund av min vad som krånglat längre än vad jag någonsin föreställt mig, blev det inte så, super trist. Ser fram emot en planerad tävlingspremiär nästa helg uppe på Hellnerstadion, 10 km skate. Blir såå kul, är galet laddad på tävling efter månader av träning. 
 
fick även snabb besök av världens bästa Ida
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0