dagar med Wilma

 
 
Wilma har som sagt varit min praoelev från måndag till torsdag, har minst sagt varit 4 grymt bra dagar. Har haft så galet kul och mysigt. Vi har genomfört SN, morgonstyrka, intervaller, 2 träningar på samma dag i kallt ös regn och ett galet härligt lång pass på skaterullisarna. Vi har tillverkat lyxmåltider i form av bananplättar till frukost, fruktsallad till kvällsmat och kycklingtacos till middag. Jag har tränat på att göra flätor samtidigt som Wilma minst sagt visat hur det ska gå till, kolla bara bilden på fiskbensflätan. Så bra är inte jag. Vi har hälsat på hennes kusiner, sett på svanska hollywoodfruar haft debatt, stor shoppas på konsum, sprungit ifrån sura mattanter, pratat i sömnen och skrattat åt mycket och lite till. Idag har jag haft lockigt hår och kjol. Cyklat till dundret och Hellner stadion där jag genomfört löpning på World Cup femman, härligt pass. Hann även träffa på Marcus, han åkte rullskidor. Måste bara få berätta om min middag också, hemmagjord pizza och sallad. Det var galet gott! Nu ska jag se idol och bara mysa! 
 
Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken fin kjol.
Var har du köpt den?

Svar: Tack såå jätte mycket! :)Det är faktiskt en klänning från Nellly.com
Emma Ribom

2013-10-24 @ 17:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0