onsdagar äger

Skidgång intervaller i hirvas, riktigt bra pass faktiskt. Fick förövrigt lära mig ett nytt begrepp av Edwin, "syraimpuls", det är något jag ska börja genomföra oftare. Riktigt brutala impulser, som ni säkert kan tyda på namnet. På eftermiddagen har vi varit ute och rullat på klassiskarullskidorna för att sedan förflytta oss in på gymmet där det kördes ett stenhårt styrkepass. 1 min chins, 1 min dips säger väl rätt mycket? Avslutades med 10min BÅL!! Efter en sån här träningsdag mår man mer än bra. Bara bättre blev det när matfocus bjöd på "kinakyckling" vilket var galet gott!! Imorgon väntar blandannat spänsttester och sovmorgon, första gången jag verkligen tar tillvara på den. Alla andra torsdagar har jag varit på gymmet innan tuppen ;) 
 
 
två från överkalix
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0