tester

Helg hemma i Kalix, löptest lördag och rullskidtest söndag. Kalas lördagkväll eftersom pappa fyllt år, alltid lika trevligt att träffa alla i familjen. Igår genomfördes styrketester och rörlighetstester samt kvällsträning. Idag har jag överlevt en hel dag med lektioner och i morgon väntar en hel dag med TRÄNING!! :) Har förresten lagat min egen middag både igår och idag! Vi har fått våra datorer från skolan, dom är asnice!!! Ikväll har jag varit oss Otti, gjort lite research och nördat lite på våra nyadatorer! Jag saknar förövrigt Ida och Wilma, aldeles för längesedan jag träffade dom, Wilma är i Tyskland och Ida i Kalix, FÖR långt bort alltså. 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0