Hemma över helgen

 
 
Helgen har jag tillbringat hemma i kalix, vilket har varit super mysigt. Visst, jag har det super bra här i Gällivare men hemma är alltid bäst. Jag har ätit på vikingen med Wilma, Maria, Sara och Sanna, sedan drog vi faktiskt och bowlade en timme. Skidåkare som vi är så ska det ju alltid tävlas, Wilma vann bowlingen, något som jag ännu inte riktigt släppt. haha. Super kul att tillbringa lite kvalitetstid med kalixbrudarna som man inte träffar varje dag längre. Sedan har jag ju självklart komponerat ihop ett gäng fin träningspass i hemmatärengen som jag känner till allt för väl. Nu är jag i Gällivare igen och en ny skolvecka väntar, inleder veckan med morgon träning, imorgon ska vi mysa på myr! ;) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0