livet på skid äger

 
 
 
 
Snart har det gått 2 veckor av gymnasiet, och som säkert många redan vet så går jag skidgymnasiet uppe i Gällivare. Jag trivs galet bra. Har hunnit med både kvällsstyrka, morgonstyrka, 3000 meters test, dundrettest, lite rullskidor, lite mer löpning och lite skola såklart. Åkte hem över helgen, käkade tacos, träffade släkten, myste och skrattade med två fina och bara njöt av att slippa diska. Hann med lite träning också, bland annat ett galet roligt intervallpass i korpikbacken, med lite teknikfokus. Jocke och moster på cykel, och pappa på rullskidor, många som fick träning den dagen. Dundrettestet sprang vi idag förövrigt, typ det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, ni fattar inte hur skönt det var att bara få lägga sig ner på asfalten efter ett antal kilometers uppförsbacke. Sen har vi varit och tagit prover och EKG idag också, imorgon är det rullskidtest. 7,5 km uppför, NICE! :) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0