Norge

 
 
I Norge och Nordreisa på läger, idag har vi genomfört sprint träning med norska skidgymnasiet här, verkligen ett jätte kul A-3 pass!!! Sen har vi varit på tur uppe på fjällen, super härligt! Vi har det grymt bra, galet nice skolvecka förövrigt, läger måndag till torsdag, 2 lektioner fredag. Jag klagar inte. 
 
Sedan jag bloggade sist har jag hunnit med både det ena och det andra. Ett galet jobbigt Tjautjastest, rullskidåkning uppför en 8 km lång backe säger väl ungefär hur skönt det var att lägga sig ner uppe på toppen.  Till och med asfalten var skön, dock hann jag inte njuta så länge av den stunden då det var en bilväg jag låg och myste på. haha Sen har mamma varit och hälsat på under helgen, vilket var super mysigt. Vi åt god mat, tränade uppe på dundret och fixade lite i lägenheten. Jag levererade förövrigt kycklingsoppa och scones på fredagen, anteckna. Joo alltså omg, har sett Marcus Hellner TVÅ gånger också, det var as coolt. Har smyg filmat han då han köttade intervaller uppför femmanvägen, får väl ta och slänga upp den här. Så får ni också en chans att njuta några sekunder. Nu är det snart kvällsfika här i Norge, ha det bäst alla trogna besökare! :)))
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0