överkalix besök

 
 
Genomfört en lyckad orienteringsrunda med Johannis, vilket team vi var alltså!! Varit hem över helgen, vilket var mysigt. Hann blandannat med ett grisigt intervallpass i ösregn. På måndagsträningen var vi upp på dundret för löpning, dimmigt, kallt och blåsigt var det uppe på fjället den dagen. Sedan började det regna påvägen ner, vilket resulterade till att mitt hår blev till ett rent helvete. Idag har vi varit i överkalix och hunnit två pass på rullskidbanan riktigt fin träningsdag. Nu har jag precis ätit min kvällsmat, har lyxat till det ordentligt idag. Varma äpplen med kanel och jordnötssmör, mandarin, fil med hjortronsylt och torkade bär, sen lite ingefärate på det, då mår man, somsagt. Förövrigt längtar jag gaaalet mycket till vintern och till tävlingarna. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0