fina jullov

Har hittills haft ett fantastiskt jullov. Jag har haft en jätte fin julafton med familjen, tillbringat en kväll med världens nästa gäng och firat nyår hos familjen Abrahamsson. Jag har tränat och tränat lite till. Sett tour de ski. Jag har tävlat i Rovaniemi, där bjöds det på grymma banor på alla sätt och vis, riktigt kul. Igår var det tävling på hemmaplan 10km klassisk masstart, helt obeskrivligt nice!  På söndag är det tävling igen, skandinavisk cup i Piteå. Sen väntar scandic cup i Idre, där vill jag vara i form! 
 
 
Gott nytt år förresten!!! Tänkte försöka komma med en liten års sumering av 2013, tycker det så kul! 
Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sida gör du collage på?

Svar: Använder picasa :)
Emma Ribom

2014-01-06 @ 12:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0