slitit

Skandinavisk cup igår, 10 km klassiskt uppe på lindbäcksstadion i Piteå. Har varit pigg i kroppen i stort sätt hela jullovet, det har svarat bra även fast jag tränat på lite mer. Men kände redan dagen innan att kroppen gett upp lite grann på något sätt, var inte samma pigga kropp som jag kännt tidigare under jullovet. Igår ville huvudet åka fort, inte kroppen. Uppvärmningen kändes inte bra. Öppnade för fort på första varvet, då jag direkt gick om Magda som varvade nästan sammtidigt som jag startade. Tappade sedan enormt mycket tid på sista varvet. Det är ett sånt här lopp jag helst bara vill glömma. Jag håller tummar och tår på att min form återkommer inom en snar framtid. Sugen på revansch på fredag. 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0