Året 2010

Hej igen! I förra inlägget sumerade jag en fulkomligt obeskrivlig fotbolls säsong, nu är det dags för resten av året!


Så börjar här...............

NorrbottensLänslag (Skidor) på kalle anka cup 2010

Rolig bild jag vet! Men ett otroigt minne som jag kommer ha med mig resten av livet.

Jag och kusin Ida!

Med dom bilderna avslutar jag en fantastisk skidsäsong, och går vidare.


Spring tur uppe på dundret, följdes upp med Lunch tillsammans med Marcus Hellner.


Alla otroliga fina båt och paddlings utflyckter.


Japp, nu har ni mitt år i det storahela.
*Fotboll
*skidor, träning
* Båt, paddling
* Golf
* Stugan
Nu blickar vi framåt mot 2011, gott nytt år!!!

/EMMA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0