Tjalala!

Min bästa vän: Många
När jag borstar tänderna: Går jag runt

Jag är rädd för: Ormar
Den värsta känslan är: att gå själv ute i mörker.
Den bästa känslan: är att lyckas med något man drömt om i månader.
Jag kommer alltid vara: Sportig
Jag lyssnar på: Olika slags musik
Jag pratar: Alldelens för lite, hahaha
Jag tycker om: Åka skidor och spela fotboll.
I somras: Spelade jag fotboll, var i min stuga!
När jag vill tänka: Vill jag vara ensam.
När jag bakar: Så läser jag receptet hundra gånger om.
Innan jag går och lägger mig: Borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på: Massor
Bebisar är: Söta
Idag har jag: (Är på skolan)
Imorgon kommer jag: Vara på skolan, träna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0