Ett ögonblick jag aldrig glömmer!

Något jag absolut inte glömmer i första taget är Kalle Anka cup 2010. Det var verkligen vinterns höjdpunkt, det var fruktansvärt nervöst och något utöver det vanliga. Lång Lång bussresa till Huskvarna och Jönköping. Vi åkte på Onsdag och hade dragit upp våra grejer igen på Torsdag kväll. Vi for sedan upp till skidstadion för lite skidtester och för att få ett liten inblick om hur spåret skulle slingra sig upp mot berget. Kvällen kom och natten gick, till slut smög sig morgonen in och även nervositeten. Bussen åkte upp med alla nervösa norrbottningar, ytligare lite skidtest och lite vila följde efter. Sedan med ungefär en halv timme kvar var det dags för uppvärmning, alla som inte åker skidor förstår nog inte nervöst det är sista halv timmen innan start. Men denna gång gick det bra, efter första varvet då jag kom in för varvning då låg jag 6, men inte så länge till sedan gick det bara bättre och bättre tillsist slutade jag på en otroligt förvånande tredjeplats.
/Emma♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0