- det går som det går.

Chena!
-
Igår så gjorde jag inte alls så speciellt mycket. Jo, jag var och sprang 70 min ungefär, var faktiskt roligt det. Sen kom Ida R hit lite senare på eftermiddagen, vi fota lite, och så. (kommer bilder senare) Var en fantastisk fin kväll igår, så fick några riktigt fina bilder med oss in.

Idag har jag hunnit vara och åka skidor på isen, det är bara där det går att åka här i Kalix nu. Klockan 8:10 stod jag på skidorna, rätt stolt över mig själv faktiskt. Sen idag blir det fotbolls träning, kanske lite skoter åkning också. Vi får se....


Har lite bildtorka just nu för är i stugan och internet här vill inte riktigt samarbeta.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0