En stor :D

JaHej!

Vad har hänt under tiden bloggen har varit förgiftad av bloggtorka egentligen?

En hel del faktiskt! Jag har hunnit vara och springa med Anton upp på pålängeberget, och jag kan bara säga att utsikten var fantastisk! Sen har jag även hunnit fara på riktiga långturer här på isen tillsammans med, skidor, stavar, mamma och pappa. En stor :D till det också! Sen har det varit en hel del skoter åkning, bland annat så har vi ett fler tal gånger åkt ut och försökt se iskanten. Men utan resultat, vi har inte sett iskanten ännu alltså. Brukar vara så häftigt att stå på is men bara några meter från klarblått uppet hav. Sen har jag varit på fotbolls träning också, det var också grymt roligt det. Alltså hela mitt påsklov hittills har varit jätte bra! blir en stor stor :D! helt enkelt!

Idag så ska jag till Ida L, får se vad vi hittar på. Sen in till Kalix för att kolla på nya fotbollsskor, mina är som lite sönder. Sen väntar fotografering och bowling med fotbollslaget :D


Jag och Ida!

/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0