var nöjd med allt som livet ger...

Chena!
-
Idag har jag tillbringat en stor del av dagen i Luleå. Först lite shopping, hittade ett par nya converse skor (rosa). Sedan fotbollsmatch mot Liras F-96, 97 lag, gick bra spel mesigt. Men då ska man ju få någon spark på knät eller nå, vet ärligt talat inte riktigt hur det gick till. Gjorde jätte jätte ont faktiskt, men som tur var har det blivit lite bättre nu. Hoppas hoppas det blir helt bra snart, vill ju spela fotboll, och springa! Och det är första Maj i morgon och ja.......

Vi kör väl en Igår också. Var ju som sagt ledig hela dagen. Så på morgon drog jag, och spelade fotboll på furuvallen i 90 min. Följdes upp med lunch hos farmor och farfar. Sedan drog jag på mig pjäxor och rullskidor och åkte ut på ett roligt rullskidpass med Anton.

Har tyvärr ingen bild - internet samarbetar inte idag heller kanske beror på att jag är i stugan.

/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0