Emma 14 år!

Som sagt, Emma fyllde år i tisdag och hon var sjuk då så jag kunde inte göra det här inlägget då. Så jag gör det nu!
Emma Ribom, var ska man börja? Denna tjej är typ den omtänksammaste jag känner, hon är dessutom väldigt störd.
En kille i våran klass sa ett skämt, Emma vänder sig till mig och säger:
"Fattar du det skämtet?"
Jag: Nä.
Emma: Nä inte jag heller, därför sa jag att det var dåligt...
------------------------------------------------------------------
Emma säger på en lektion: "Jag har en jättestor cancerknöl, när jag spänner armen!"

Emmas enda svordom: HELVETE!

------------------------------------------------------------------

Emma brukar alltid sitta och gapskratta åt sina skämt, medans ingen annan skrattar! Hahaha gullig du är!

Emma är en grym människa, och det ska hon få höra! Hahaha hennes knasiga kommentarer kan man sitta och skratta åt i timmar.

 

Emma och jag har en massa minnen, "yogabollen", "vårat hem, med en massa hundar", "Doktor"

Emma minns du: 1, 2, 3 BOOM! Hahaha those were the days!

 

Emma du är den bästa Emma jag vet och jag älskar dig, puss!

 

 

Jag känner att jag har skrivit Emma ganska mycket i detta inlägg, menmen.

 

/Maja Jansson Strömberg
Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS EMMA :'D

Saknar dig redan :/

Puss :'*

2011-12-03 @ 18:20:48
URL: http://iloveyounow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0