Emma vallar...

Tänkte börja med ett Hej, och fortsätta med att säga att det har varit en galet rolig dag! Började med en lugn skoldag, gjorde ärligt talat i stort sätt ingenting. Såg julkalendern, gjorde någon utvärdering, julkort, och hade någon musik tävling. Drog hem, proppade i mig några hemma gjorda peppar kakor. (tro inte att jag äter jätte mycket pepparkakor, jag tycker bara det är gott) Sen for jag i väg på klubbträning,längskidor på kalix skidstadion!!!! Ja! Ni hörde rätt, och det var faktiskt bra spår! Hade nog lite fel i förra inlägget.. Och vet ni? Jag vallade mina skidor, helt själv.



/Emma
Kommentarer
Postat av: Erik

Larrys ersättare? ;)

2011-12-21 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0