Golfbanan räddar mitt liv!

Kan ju börja med att säga att vi haft vollyboll tunering i dag på plugget, och min kära klass slutade på en sliverplats...
Vi vann alla matcher i gruppspelet, och även kvartsfinal och semifinalen, även fast det var riktigt nervöst. Eller i allafall semifinalen, vi vann med sådär ett poäng eller nå sånt. Väl i finalen så förlorade vi aningan stort kanske, nämner inga siffror eller något sånt, men en finfin andraplats fick vi i allafall.

Sen drog jag direkt i väg till golfbanan för lite härlig skidåkning, tur att det är spår där, för på elljusspåret så krävs det nog ganska så mycket mer snö.Golfbanan räddar mig, helt klart!

Igår, så drog jag och Maja till Luleå. Köpte nå kläder som går att ha på julavslutningen, men hittade dock inte några skor! Har lite smått panik, jag kan ju knappast komma med converse dit,  julavslutningen är förövrigt på Onsdag och jag har inga skor...

Nu ska jag njuta av några hemmagjorda pepperkakor, ha det bäst!



/Emma
Kommentarer
Postat av: kallekalas

i semin var det ju utklasssning... 23-23 egen serve också fuska ni!! stoppa in en liten pojke som fick all press på sig och drog ett serve ess till matchboll :) haha ;d

2011-12-19 @ 19:18:09
Postat av: Erik

Du och din bror är väldigt lika.

2011-12-19 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0