Helgen!

Ja vad ska jag säga! En as tråkig helg som har spenderas hemma i ett dött gult hus i Kalix! Med några få ljusglimtar!
Igår kväll var jag i alla fall oss Maja och hade en liten gullig mys kväll eftersom vi båda har fyllt år, åt middag där, såg på film, proppade i oss frukt, ja och hade allmänt mysigt. Sen finns det väl en till liten ljusglimt, det snöade nämligen idag, och ganska mycket faktiskt, men nu har det regnat bort! (skräll) Förövrigt händer det inte så mycket i mitt liv, känner mig allmänt otränad osv, men är i strot sätt frisk nu bara lite hosta kvar, blir nog att träna imorgon. Eller jag ska träna i morgon! Jag ska friskförklara mig själv!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag försöka plugga lite, är dock svårt att få något gjort, då det finns något som heter facebook!


jag vill åka skidor, jag vill känna känslan att bara dansa på snön, jag älskar den känslan!


blöblä hejdå ha det bäst och se till att inte bli sjuka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0