i heard that your dreams came true

Fredag idag alltså! Så sjukt härligt med fredagar förövrigt, har faktiskt varit ganska mycket i veckan faktiskt. Allt som ska lämnas in, prov ska göras m.m, nu till betygen! Men ändå en rolig vecka helt klart, vollyboll på idrotten med klassen, snöstorm, rolig mattelektion, musiken idag ja..den var väl som vanligt. Har inte så mycket annat att säga, mer än att jag åkt några mil skidor i veckan. I kårpik, en äng, grästuvor, 1,8 km, men galet så kul det är. Men idag faktiskt, åkte jag och mamma förbi golfbanan av en ren slump sådär, och vad ser jag? Jo, nydragna fina klassiska skidspår, och såklart for jag direkt och hämtade skidor och stavar. Är nog kring 15 km skidspår fram och tillbaka, jag är mer än glad. Jo juste efter skidorna på golfbanan drog jag hem, slängde i mig mat för att sedan dra vidare på Bandy. Kalix vann dock inte den här gången, tyvärr! I morgon drar jag till Ö-kalix och åker några mil skidor, ha det gött!





/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0